Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
TRAVAUX i PRACE RECZNE
8 avril 2011

Tęsknota

zachod_slonca__a

Obłoki, co z ziemi wstają
I płyną w słońca blask złoty,
Ach, one mi się być zdają
Skrzydłami mojej tęsknoty.

zachod_slonca__a__1_

Te białe skrzydła powiewne
Często nad ziemią obwisną,
Łzy po nich spływają rzewne,
Czasem i tęczą zabłysną.

zachod_slonca__a__2_

Gwiazdy, co krążą w przestrzeniach
Po drogach nieskończoności,
Są one dla mnie w marzeniach
Oczami mojej miłości.

zachod_slonca_z__2_

Patrzą się w ciemne odmęty
Te wielkie ruchome słońca...
I ja miłością przejęty,
Patrzę i tęsknię bez końca

     Adam Asnyk

zachod_slonca_z

 

Publicité
Commentaires
TRAVAUX i PRACE RECZNE
Publicité
Archives
Derniers commentaires
Visiteurs
Depuis la création 111 478
Publicité