Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
TRAVAUX i PRACE RECZNE
26 mai 2009

Dzień Matki-Fête des Mères

Dziś 26maja w Polsce obchodzimy święto Matki ale nie na całym świecie ,we Francji ten dzień jest obchodzony 7 czerwca.
/*/La Fête des Mères au France et fixe au dernier dimanche de mai,et au Pologne fêtait le 26 mai.

                                        

0barre19jc3
Ta kartka i ten poem z życzeniami przeznaczony jest wszystkim Mamusiom w POLSCE;wszystkiego najlepszego w tym dniu dużo uśmiechu na twarzy i sczęścia.
Swieto_Matki
Serce Matki cieszy się z dobrego,
Serce Matki nie pamięta złego,
Serce Matki pełne miłości,
Serce Matki pełne zrozumienia,
Serce Matki symbol oddania,
Serce Matki nie chce nic w zamian,
Serce Matki wiecej daje niż bierze,
Tylko serce Matki kocha szczerze.
               ligneco35
                 Dla_Ciebie (klik anim.)

Ten bukiet i ta poezja piosenki jest przeznaczona dla Mamusi.
Tej ,która zawsze o mnie pamiętała,
Tej ,która zawsze o mnie dbała,
Tej ,którą zawsze w sercu noszę,
Ta ,której już nie ma na tym świecie ,
Dla Tej, której tak bardzo mi brak.
                     lignes1
Matko moja, ja wiem,
Wiele nocy nie spałaś
Gdy żegnałam nasz dom,
Aby iść w obcy świat.
I na szczęście dalekie
Skromny dar,lniany ręcznik mi dałaś,
Wyszywany przez Ciebie i  barwny jak kwiat.

Kwitną na nim do dziś
Tulipany i wiśnie,
Świeża wciąż zieleń pól,
Śpiew słowika w śród bzów,
I jedyny na świecie
Drogi mi,trochę smutny Twój uśmiech
I Twe oczy matczyne,kochane są tu.

Gdy mi smutno i źle ,
Idę w leśną  gęstwinę
By w śród dębów i traw
Wspomnieć te dobre dni.
Na zwalonym przez burzę,
Starym pniu barwny ręcznik rozwinę
Wtedy wraca Twa miłość i łzy.
*******
Dziś jest Twoje  Święto ale nie ma Cię tutaj.
Matko Najświętsza ,proszę Cię,
Weź w opiekę moją Mamę,
Otrzyj jej każdą  łzę
I obdarzaj szczęściem stale
Tam, tam daleko gdzie teraz jest.


Publicité
Commentaires
TRAVAUX i PRACE RECZNE
Publicité
Archives
Derniers commentaires
Visiteurs
Depuis la création 111 467
Publicité