Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
TRAVAUX i PRACE RECZNE
17 février 2009

Aujourd'hui 210 message-dzisiaj 210 zapis

                                          

Powiedz_mi
                                          Powiedz mi !
                          Mówcie mi, jeszcze że życie jest piękne,
                          Mimo lat i czas który już upłynął.
                         Mówcie mi jeszcze że gołąbki i jaskółki
                          fruwają zawsze na wolności.
                           Mówcie mi jeszcze że życie jest piękne,
                          We wszystkich ogrodach z tysiącem zapachów,
                          Gdy na róży zmęczony motylek
                          rozwinie swe skrzydła by odpocząć.
                            Mówcie mi, jeszcze że życie jest piękne,
                          Gdy nocą  gwiazdy na  niebie  rozświetlają niebo
                          milionem diamentów.
                           Mówcie mi jeszcze że życie jest piękne,
                          I że  jutro będzie inny dzień
                          Pi
ękniejszy od wczorajszego.
                                  dwa_serca
    Le trois objectifs les plus difficiles à atteindre,
    ne sont ni les exploits physiques,
   ni les prouesses intellectuelles,
    mais des attitudes qui relévent de la morale:
    répondre à la haine par l'amour,
    accuieillir celui qui est rejeté,
    et dire:"J' ai eu tort."

                        
Publicité
Commentaires
TRAVAUX i PRACE RECZNE
Publicité
Archives
Derniers commentaires
Visiteurs
Depuis la création 111 477
Publicité